26.09.2015 |Właśnie ze zdziwieniem stwierdziłem, że mimo iż minęło blisko dwa lata od zakończenia modernizacji stacji Szklarska Poręba Górna, na fotogalerii nie ma jeszcze widoku ogólnego stacji. Zatem postanowiłem ten stan rzeczy zmienić. Pozmieniało się trochę: http://www.kw.rail.pl/details.php?image_id=10673
Pozmieniało się i moim skromnym zdaniem niekoniecznie na lepsze. Kto mądry i po co wymyślił te barierki na tym drugim peronie ? Można to było rozwiązać zupełnie inaczej.
30.09.2015 23:29
bystrzak2000
Użytkownik
Data: 28.03.2008 Komentarzy: 206
...
Wysoki peron wymusza bariery. Tylko peron ma 55 cm wysokości, a wysokość podłogi w Impulsie to 76 cm. A wszystko przez to, że na etapie projektowania założono, że tą trasą będą jeździć szynobusy. Na szczęście jest wysuwany stopień i nie ma dziury.
Ja się tylko czepiam kolorystyki. Krawędzie peronowe powinny być szare (nowe standardy w PKP PLK nastały dopiero teraz), a bariery i latarnie czarne lub szare. Choć pasażerom specjalnie to nie przeszkadza ;)