EU07-185 należąca do Taboru Szynowego w Opolu w trakcie krótkiego postoju po przyjeździe z Bukowiny Sycowskiej. Lokomotywa odbywała dziś jazde próbną po przeprowadzonej naprawie głównej. Jako ciekawostki można zauważyć brak jednej z żaluzji na bocznej ścianie jak w lokomotywach 303e, zabudowę nowych gniazd sterowania wielokotnego oraz brak rynienki nad żaluzjami oporów rozruchowych jak w lokomotywach EU06.
Jeśli chodzi malowanie to podobne będą miały M62U. Co do właściciela to jest to faktycznie TS OPOLE ale loki będą jeździły pod banderą Metchemu Kalisz. Bynajmniej tyle wiem na chwilę obecną. W piątek lub sobotę na jazdę jedzie M62U po Polonizacji.
24.04.2012 07:04
ufo
Go¶ć
re
A Metchem ma w ogole jakąkolwiek licencję na przewóz? Jeśli nie, to pod jaką banderą?
24.04.2012 09:24
BvL
Go¶ć
:x
Może od początku: Met-Chem Kalisz i TS Opole posiadają wspólnego właściciela
Właściciel lokomotyw - prezes obu zakładów wykorzysta licencję TS Opole, aby jeździły pod Met-Chem (ponieważ zakład w Kaliszu posiada lepiej rozwiniętą linię produkcji wagonów towarowych). Opole specjalizuje się wagonami osobowymi i EZT
A kolega @ssj wie o wiele więcej w tej sprawie, tylko skromnego udaje :PPP
24.04.2012 18:20
matei88
Go¶ć
.
A bedą stacjonowały w Kaliszu czy w Opolu?
24.04.2012 19:44
szpiegu
Go¶ć
.
Zmienili tylko oznaczenie z EP na EU czy również przekładnie?
30.04.2012 22:09
Grzegorz Niewiadomski
Administratror
Data: 02.10.2008 Komentarzy: 809
...
Dobre pytnie ;). O tym wiedzą chyba tylko Ci, którzy ją składali ;D